Istnieje kilka sposobów na złożenie zamówienia.

  • Telefonicznie – 326742999 od 8.00 do 16.00 od pon-sob
  • Mailowo – biuro@ydy.pl
  • System internetowy   hurtowniaydy.pl
  • Serwis Allegro – ydy2011

 

 Zamówienia telefoniczne:

Jest to najprostszy i najszybszy sposób złożenia zamówienia . Wystarczy zadzwonić, wskazać interesujące Państwa przedmioty, określić formę płatności (pobranie, płatność z góry) oraz określić adres wraz z numerem kontaktowym. Obsługujący Państwa pracownik odpowie na wszystkie pytania, określi termin wysyłki i podliczy zamówienie. Jest to najczęściej wybierana forma składania zamówień.

 Zamówienia poprzez wiadomość elektroniczną e-mail:

Wiadomości prosimy kierować na e-mail biuro@ydy.pl. W treści wiadomości należy wskazać interesujące Państwa przedmioty (kody produktów bądź linki), wskazać adres do wysyłki, określić formę płatności. Dodatkowo, jeżeli posiadają Państwo jakieś dodatkowe pytanie prosimy zawrzeć je w wyżej wspomnianej treści wiadomości. Żadna wiadomość nie pozostanie bez odpowiedzi. 

 Zamówienia poprzez nasz sklep internetowy:

Interesujące przedmioty należy dodać do koszyka, wpisać swoje dane wraz z numerem kontaktowym oraz określić formę płatności. Istnieje możliwość dokonania zakupu bez rejestracji, w taki przypadku podawane są tylko dane do wysyłki. W przypadku zamówienia poprzez sklep istnieje możliwość sprawdzania statusu swojego zamówienia.

 Zamówienia poprzez serwis allegro:

Wszystkie interesujące Państwa przedmioty należy zakupić poprzez serwis allegro.pl Warunkiem skorzystania z tej formy zakupu jest posiadanie konta allegro. Nie ukrywamy również, że ceny w serwisie allegro mogą być wyższe niż w przypadku naszego sklepu internetowego.

 

Ceny prezentowane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT)

Zamówione towary są zazwyczaj wysyłane Klientom w terminie od 3 do 5 dni roboczych od zamówienia i/lub zapłaty (zależy od wybranej formy płatności).
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek opóźnień (np. brak towaru w magazynie i/lub brak możliwości błyskawicznego sprowadzenia towaru od dystrybutora) niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą aby uzgodnić dalsze postępowanie.

Towar jest wysyłany do Państwa Pocztą Polską lub za pośrednictwem firmy Kurierskiej.

Aby dokonywać zakupów w naszym sklepie należy się zarejestrować. Rejestracja jest w pełni bezpłatna i do niczego nie zobowiązuje.
Ponadto zarejestrowani Klienci mogą wyrażać opinie o produktach, otrzymywać informacje o zmianach w ofercie oraz nasz firmowy biuletyn, a także śledzić status swojego zamówienia i oglądać historię zamówień.

Po wybraniu produktu należy go umieścić w koszyku - w tym celu należy kliknąć ikonę "Do Koszyka", następnie "Kontynuuj Zakupy". Aby zakończyć zakupy należy kliknąć "Zamów".

Składając u nas zamówienie możesz skorzystać z następujących form płatności:

Przelew/Wpłata na konto - należy wpłacić kwotę podaną w zamówieniu na nasz rachunek bankowy (w tytule zapłaty prosimy podawać nr zamówienia)

Płatność za pobraniem - Gotówka przy odbiorze (dla zamówień o wartości do 200 zł brutto)

Odbierając zamówiony towar sprawdź czy w paczce jest wszystko co zamawiałeś oraz czy zamówiony towar nie posiada widocznych wad fizycznych powstałych podczas transportu.
Wprawdzie takie sytuacje zdarzają się bardzo rzadko, ale nie można ich wykluczyć.
Jeśli zauważysz jakieś nieprawidłowości (np. uszkodzenie fizyczne, brak części zamówionego towaru) poproś Kuriera (lub pracownika poczty) o spisanie odpowiedniego protokołu - tylko na takiej podstawie możemy uwzględnić reklamacje dotyczące braku towaru i uszkodzeń fizycznych.

W pozostałych przypadkach obowiązują normalne zasady reklamacji z tytułu gwarancji.

Życzymy udanych zakupów J

Hurtownia ydy